Meeskonna koolitus ja

coaching

Meeskonna koolitus, coaching või mõlemad?

Iga meeskond on erinev- seetõttu kombineerin vastavalt vajadusele:

  • Meeskonna coaching - sobib siis, kui fookus on tugeva meeskonnakultuuri loomisel: jagatud väärtused, meeskonna ja isiklik missioon, eesmärgid ja koostöö tugevdamine. Samuti kui sooviks on luua ühine visioon. Toimib hästi nt muutuste ajal, uute juhtide või tiimiliikmete liitumisel, keeruliste suhete või motivatsioonilanguse korral.

  • Koolitus - sobib, kui eesmärk on arendada konkreetseid oskusi- nt arenguvestluste (koostöövestluste) läbiviimine, värbamine vm.

  • Kombinatsioon mõlemast või arenguprogrammid - töötavad kõige paremini siis, kui on soov siduda inimeste sisemine muutus ja praktilised harjutused+tööriistad. Tulemuseks on sügavam õppimine ja muutuste juurdumine.

Tõeline areng ei alga tehnikatest ega tööriistadest - see algab suhtumisest. Sellest, kuidas me näeme ennast, teisi inimesi ja maailma meie ümber.

Kõik koolitused, mida pakun, toetavad osalejate teekonda piiravatest uskumustest ja automaatsest käitumismustrist teadlikkuse, julguse ja sisemise vastutuse suunas. Õpime küsima paremaid küsimusi, kuulama päriselt ja väljendama end viisil, mis loob usaldust ja koostööd nii meeskonna sees kui ka klientidega.

Iga teema toetab meeskonnakultuuri, kus inimesed:

  • Tunnevad end kuulatud ja nähtuna

  • Oskavad juhtida iseennast ja oma suhtlust

  • Julgevad võtta vastutust

  • Ja soovivad koos kasvada

See ongi kultuur, kus areng ei jää ainult koolitusruumi - vaid liigub edasi igasse vestlusesse, koostööhetke ja tulemusse.

Juhtimise, meeskonna ja klienditeeninduse arendamine:

Peamised arengufookused:

  • Coach’iv juhtimine ja mõtteviisi muutus juhist liidriks - Juhtimine ei tähenda kõikide vastuste teadmist. Coach’iv juhtimine on oskus kuulata, küsida õigeid küsimusi ja arendada tiimiliikmeid, mitte suunata ja kontrollida. Õpime, kuidas tugevdada koostööd läbi usalduse ja mõtestatud dialoogi. Sobib juhtidele, kes tunnevad, et peavad ise liiga palju tegema ning soovivad tunda delegeerimise kergust, pannes samal ajal oma inimesed end väärtuslikena tundma.

  • Julgus end väljendada-psühholoogiline turvalisus, nähtavus ja tõeline kohalolu - igas meeskonnas on vaikseid ideid, välja ütlemata mõtteid ja allasurutud tundeid. Mitte sellepärast, et inimestel pole midagi öelda, vaid sellepärast, et nad ei ole veendunud, et on turvaline räkida. Sobib meeskondadele ja juhtidele, kes soovivad arendada usaldust, autentsust ja päriselt toimivat koostöökultuuri.

  • Emotsionaalne intelligentsus ja piiride seadmine - kuidas juhtida enda ja oma meeskonna emotsioone, hoida energiat ja hoolitseda enda vaimse tervise eest. Kuidas ennast väärtustada ning piire kehtestada.

  • Tagasiside ja arenguvestlused - tõeliselt arendavad vestlused, mis loovad usaldust ja viivad edasi. Tagasiside ei pea olema hirmutav ega formaalne. Hästi juhitud vestlus on kohtumispaik- koht, kus sünnib kasv, mõistmine ja motivatsioon. Selleks on ainult üks väike nipp. Eriti kasulik juhtidele ja tiimidele, kes soovivad, et tagasiside ja arenguvestlused oleksid inspireerivad, mitte pelgalt kohustuslikud.

  • Tulemuslik värbamine ja intervjuude läbiviimine - kuidas viia läbi mõjusaid värbamisvestluseid, et ehitada tugev ja motiveeritud meeskond.

  • Teeninduse ja kliendikogemuse parandamine - iga kokkupuutepunkt loeb. Läbi arutelude ja praktiliste harjutuste õpime, kuidas luua parimat kliendikogemust. Samal ajal keskendudes sellele, mis on klienditeenindaja mõjusfääris ja kontrolli all ning kuidas hoida head energiat ka pingelistes olukordades.

Kellele need koolitused sobivad?

  • Esmatasandi ja vahejuhtidele

  • Spetsialistist juhiks kasvajatele

  • Klienditeenindus- ja müügitiimidele

  • Meeskondadele, kes soovivad tugevdada koostööd ja omavahelisi suhteid

  • Juhtidele, kes soovivad õppida coach’ivat juhtimist ja emotsionaalset intelligentsust

Meie ühine töö algab meeskonna vajaduste ja ootuste selgete ja mõõdetavate eesmärkide sõnastamisega ning lõpeb, kui kokku lepitud tulemused on saavutatud. Läbi meie koostöö leiab meesoknd julguse vaadata uusi vaatenurki, kuulata ja mõista üksteist, hallata konflikte ja vastupanu, tugevdada inimeste sisemist harmooniat ning edukalt edasi liikuda, et saavutada veelgi paremaid tulemusi.

Sinu meeskonna koolitaja ja coach’ina olen ka isiklik usaldusisik. 

Kasutan end tõestanud meetodeid oma üle 25- aastasest kogemusest meeskonnajuhina, kliendisuhete eest vastutajana, meeskondade koolitajana, värbamispartnerina ja sertifitseeritud lahenduskeskse coach’ina ning meeskonna coach’ina.

Soovid luua tähendusrikka töötoa, arenguprogrammi või koolituspäeva oma tiimile?

Kirjuta mulle või broneeri tutvumiskõne- arutame koos, kuidas kõige paremini teie arengut toetada.
Vaata lisaks Meeskonnajuhtide Kasvukiirendit