
Meeskonna koolitus ja
coaching
Meeskonna koolitus, coaching või mõlemad?
Iga meeskond on erinev- seetõttu kombineerin vastavalt vajadusele:
Meeskonna coaching - sobib siis, kui fookus on tugeva meeskonnakultuuri loomisel: jagatud väärtused, meeskonna ja isiklik missioon, eesmärgid ja koostöö tugevdamine. Samuti kui sooviks on luua ühine visioon. Toimib hästi nt muutuste ajal, uute juhtide või tiimiliikmete liitumisel, keeruliste suhete või motivatsioonilanguse korral.
Koolitus - sobib, kui eesmärk on arendada konkreetseid oskusi- nt arenguvestluste (koostöövestluste) läbiviimine, värbamine vm.
Kombinatsioon mõlemast või arenguprogrammid - töötavad kõige paremini siis, kui on soov siduda inimeste sisemine muutus ja praktilised harjutused+tööriistad. Tulemuseks on sügavam õppimine ja muutuste juurdumine.
Tõeline areng algab mõtteviisist- sellest, kuidas me mõistame iseennast, teisi ja maailma enda ümber. Kõikidel suundadel õpime liikuma piiravatest uskumustest kasvule suunatud suhtumiseni ning võtma vastutust oma elu, töö ja heaolu eest.
Juhtimise, meeskonna ja klienditeeninduse arendamine:
Peamised arengufookused:
Coach’iv juhtimine ja mõtteviisi muutus juhist liidriks - aktiivne kuulamine, empaatia ja usalduse loomine. Koostöö tugevdamine ja õppiva kultuuri loomine.
Emotsionaalne intelligentsus ja piiride seadmine - kuidas juhtida enda ja oma meeskonna emotsioone, hoida energiat ja hoolitseda enda vaimse tervise eest. Kuidas ennast väärtustada ning piire kehtestada.
Tagasiside kultuur ja mõtestatud arenguvestlused - kuidas anda ja vastu võtta tagasisidet ning läbi viia vestluseid, mis päriselt motiveerivad ja arendavad ning aitavad kaasa nii inimeste arengule, kui ettevõtte eesmärkide saavutamisele.
Tulemuslik värbamine ja intervjuude läbiviimine - kuidas viia läbi mõjusaid värbamisvestluseid, et ehitada tugev ja motiveeritud meeskond.
Teeninduse ja kliendikogemuse parandamine - iga kokkupuutepunkt loeb. Läbi arutelude ja praktiliste harjutuste õpime, kuidas luua parimat kliendikogemust. Samal ajal keskendudes sellele, mis on klienditeenindaja mõjusfääris ja kontrolli all ning kuidas hoida head energiat ka pingelistes olukordades.
Kellele need koolitused sobivad?
Esmatasandi ja vahejuhtidele
Spetsialistist juhiks kasvajatele
Klienditeenindus- ja müügitiimidele
Meeskondadele, kes soovivad tugevdada koostööd ja omavahelisi suhteid
Juhtidele, kes soovivad õppida coach’ivat juhtimist ja emotsionaalset intelligentsust
Meie ühine töö algab meeskonna vajaduste ja ootuste selgete ja mõõdetavate eesmärkide sõnastamisega ning lõpeb, kui kokku lepitud tulemused on saavutatud. Läbi meie koostöö leiab meesoknd julguse vaadata uusi vaatenurki, kuulata ja mõista üksteist, hallata konflikte ja vastupanu, tugevdada inimeste sisemist harmooniat ning edukalt edasi liikuda, et saavutada veelgi paremaid tulemusi.
Sinu meeskonna koolitaja ja coach’ina olen ka isiklik usaldusisik.
Kasutan end tõestanud meetodeid oma üle 25- aastasest kogemusest meeskonnajuhina, kliendisuhete eest vastutajana, meeskondade koolitajana, värbamispartnerina ja sertifitseeritud lahenduskeskse coach’ina ning meeskonna coach’ina.
Soovid luua tähendusrikka töötoa, arenguprogrammi või koolituspäeva oma tiimile?
Kirjuta mulle või broneeri tutvumiskõne- arutame koos, kuidas kõige paremini teie arengut toetada.
Vaata lisaks Meeskonnajuhtide Kasvukiirendit.